marți, 14 decembrie 2010

NO ASTA.....DA INSPIRATIE

Nuta Ioan din Alba Iulia a castigat 2 x 271,662.36 de lei la Bet Cafe Arena

Nuta Ioan in varsta de 45 de ani din Alba Iulia, recent divortat, a castigat la agentia de pariuri Bet Cafe Arena, detinuta de omul de afaceri Dinu Patriciu, un premiu in valoare de 271,662.36 de lei. Premiul a fost dublat in urma ofertei de sarbatori de care dispune in aceste zile agentia Bet Cafe Arena, astfel premiul s-a ajuns la suma de 543,324.72 Ron.
“Totul a fost un noroc de la Dumnezeu. Mergeam cu fetita spre casa si am intrat la agentia de pariuri Bet Cafe Arena, lucru pe care il fac aproape zilnic punand vreo 3-4 bilete. Am pus un bilet cu 30 de meciuri insa domnisoara de acolo mi-a zis ca 8 din ele sunt anulate si astfel au fost scoase de pe bilet, ramanand doar 22 de meciuri.”

“Meci de suspans insa am simtit ca o sa castig”

“Napoli – Palermo a fost meciul decisiv, fiindca s-a jucat pana in minutul 95′ , minut in care a si inscris golul victoriei.”

“Invitat de domnul Dinu Patriciu la Bucuresti”

“Am fost sunat de catre domnul Dinu Patriciu zilele aceastea si am fost invitat sa i-au masa cu dansul la Bucuresti. M-a felicitat si mi-a zis sa investesc bani cu grija.”

3 comentarii:

  1. Tocmai ca asta e in contradictie cu ce spui tu cu bilete cu un singur meci pe bilet;)...Mai bine asa ca omu'...prinzi un bilet d-asta si te-ai scos;)...Tu nu cred ca o sa castigi toata viata cumulat cat a castigat dl respectiv:))...Sper sa-mi postezi commentu domnisoara draga:)

    RăspundețiȘtergere
  2. no asteapta sa castigi acel bilet....spor la treaba...fiecare cu tactica lui...

    RăspundețiȘtergere
  3. Haha, superba replica la comentariul lui vali.

    RăspundețiȘtergere