joi, 4 noiembrie 2010

asa a fost sa fie

azi am pariat 1000 lei pe cfr ca va da gol, si am pierdut, si inca 1000 lei pe spartak moscova, ca nu pierde la mai mult de 3 goluri.dar diferenta a fost de exact 3 goluri, ceea ce face ca miza mea sa se intoarca.asadar azi am pierdut suma de 1000 ron, dar sunt linistita pentru ca o sa recuperez maine.maine sunt multe meciuri, si am de unde alege.pacat de cfr ca nu a dat gol, dar am vazut ca au avut ocazii, si bara, si asta e....mergem mai departe.in rest,analizele mele despre meciurile din champions league au fost destul de corecte.mai astept meciul de tenis de maine, adica acel sure bet, ca sa mai recuperez din pierderea de azi.sa vad poate maine o sa pun mai multe sure bets, insa orice ar fi, sunt convinsa ca maine e o zi importanta de facut bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu