joi, 4 noiembrie 2010

GRUPA G+H+I+J+K+L

HADJUK-ZENIT
un meci ciudat.2 echipe care ne-au oferit rezultate surpriza, si care ne-au obisnuit cu implicarile in pariuri.eu cred ca in aceasta seara putem asista la orice fel de rezultat.in mod normal zenit castiga, dar ei sunt deja calificati dupa 3 victorii.motivatia pare sa fie mai mare in tabara gazdelor.eu zic ca cel mai sigur bet pentru acest meci, este hadjuk da gol, dar cu incredere 6/10 pt ca nu cred in meciurile in care joaca echipe din rusia

AEK-ANDERLECHT
am observat ca la meciurile echipei anderlecht, cotele sunt ciudate, iar rezultatele surprinzatoare.va recomand sa evitati acest meci, mai ales ca in weekend anderlecht joaca cu club brugge.

acum urmeaza grupul de 3 meciuri care nu-mi spun nimic si voi trece peste
Odense    -    Young Boys
Getafe    -    Stuttgart
Sampdoria    -    Metalist Kharkiv

PSV-DEBRECEN
este betul zilei, dupa parerea mea.eu am sa merg pe victoria echipei gazda la handicap.psv, este o trupa buna, care a pierdut in ultima etapa acasa cu twente, si sunt convinsa ca vor sa-si impace suporterii.sa nu ne mire daca se poate ajunge chiar si la un rezultat ca in meciul cu feyenord.debrecen, o trupa slaba care nu emite pretentii

psv castiga incredere 9/10
psv-1 incredere 7/10


PSG-DORTMUND

un meci frumos.in tur a fost 1-1, oaspetii egaland pe final de meci.in seara aceasta se poate intampla orice , dar cel mai bun pariu ar fi legat de goluri.eu vad ca vor marca ambele echipe cu incredere 6/10.amandoua au atac bun, iar aparararea nemtilor poate fi visatoare, si cu gandul la campionat unde sunt pe locul1.

Sevilla-karpat

Sevilla revine pe propriul teren dupa dezamagirea de la barcelona.sunt convinsa ca vor incerca sa-si impace suporterii, si vor incerca sa castige azi.bate sevilla cu incredere 7/10 . doar 7 pt ca in weekend au meci cu valencia.


Steaua-Utrecht

ar cam fi cazul ca steaua sa castige.utrecht este singura echipa de batut din aceasta grupa.dar si trupa lui nesu joaca fotbal bun, si au oferit rezultate surpriza.diseara as miza pe faptul ca dau gol ambele echipe, dar grija mare , pentru ca aseara a fost ceata densa la bucuresti, iar daca diseara la meci, va fi la fel, atunci rezultatul poate sa fie de orice fel.


Liverpool-napoli

liverpool la fiecare meci de uefa, a aliniat un 11 cu multe rezerve, dar rezultatele au fost destul de bune.napoli are un atac foarte bun, si un mijloc foarte tehnic.mizez pe faptul ca napoli da gol cu incredere 8/10, pentru ca liverpool are meci cu chelsea in weekend, si alineaza mai multe rezerve.

RAPID VIENA- CSKA SOFIA

un meci greu.gazdele ar trebui sa se impuna, mai ales ca au castigat in tur, dar in campionat nu stau prea bine, iar in weekend au meci cu liderul sturm graz.probabil ca vor odihni 2,3 titulari, dar si asa ar trebui sa-si apropie victoria.bate rapid cu incredere 7/10

Porto-besiktas

in tur a castigat porto lejer, dar acum, cotele mi se par ciudat de mari pentru besiktas.eu spun ca porto va avea un meci mai greu decat cel din tur.cel mai bun bet ar fi besiktas+1,5 cu incredere 8/10

Un comentariu:

  1. sunt si eu de aceeasi parere la PSG-Dortmund si PSV am luat si eu (-1). Inca un bet foarte sigur mi se pare Steaua-Utrecht 2.. am mai luat City da gol, POrto-besiktas ambele dau gol.
    Bafta cu PSV-ul!

    RăspundețiȘtergere