sâmbătă, 6 noiembrie 2010

IMPORTANT

am fost intrebata, ce se intampla cu un om, care are salariu de 8 milioane, si care pariaza 100 lei pe un meci dat de mine, si pierde.
ei bine, in pariuri niciodata sa nu pariati decat bani , care va permiteti sa ii pierdeti.ani de zile am pariat bilete cu bani putini si am pierdut.apoi pariam si bilete de 100 lei, pe 2 meciuri si piedream.nu e bine.totul s-a schimbat cand o persoana , care facea colaborare cu bwin, mi-a aratat cum trebuie pariat.el face bani buni din pariuri, de ani de zile.el m-a imprumutat cu suma de 300 milioane , si pariam ce zicea el.mi-a explicat ca pot sa pierd si 2000-3000 de lei pe zi.dar nu era problema atata timp cat aveam bani in spate ca sa acopar, si ca sa ma ridic zilele urmatoare.in pariuri, indiferent de buget, vei fi pe plus atata timp cat pariezi bani, care iti permiti sa-i pierzi, iar apoi ai in spate alti bani, cu care sa te acoperi.eu acum, am banii mei, si mai am banii de pariuri, care nu se amesteca cu ceilalti.nu mai scriu mai multe ca e greu de pe telefon, dar promit sa scriu despre manegmentul banilor in curand.

8 comentarii:

  1. e interesant ce spui tu! acum la cate aranjamente sunt...si cat de mult sunt implicate casele de pariuri in fotbal poti pierde foarte multzi bani.Dar daca dispui de altzi banisori ii intorci pe cei pierdutzi cu calm si cu o gandire limpede! La pariuri nu trebuie jucatzi "banii de paine".

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi eu sunt într-o situaţie asemănătoare. Am salariu asemănător şi nu îmi permit să pariez muţi bani. Dar dacă spui tu că şi pe tine te-a ajutat cineva, nu ai fi dispusă să mă ajuţi şi tu pe mine cu un împrumut şi apoi să fac pariuri consiliat de tine până mă ridic? :D În schimb eu sunt dispus să îţi cedez până la 50% din profit. Pe bune, pot fi de încredere. :)

    Aştept răspuns.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştiu... poate părea că cer multe şi nu ofer mare lucru înapoi. Dar dacă discutăm, poate ajungem la o colaborare avantajoasă pentru ambele părţi. Uite, de exemplu eu mă pricep la IT şi dacă comunicăm te pot ajuta să ai un blog / site mai bun şi mai frumos aranjat, îţi pot transcrie eu ponturile într-un limbaj cât mai corect etc. Pot deasemenea să promovez şi să fac mai vizibil blogul tău. Îl promovez în locurile potrivite (şi nu mă refer aici la comentarii pe articolele marilor site-uri) şi prin urmare să îţi atrag un trafic mai mare.

    Deasemenea, merită menţionat că de doi ani lucrez la un site cunoscut de sport din România şi la rândul meu te pot ajuta cu informaţii despre meciurile de care mă ocup. Cred că ar fi de ajutor şi pentru tine să fie două persoane care să lucreze pt site. Tu vi cu produsul, eu îl ambalez frumos. :)

    Ar mai fi şi alte variante pentru o colaborare benefică din ambele părţi, dar pentru asta trebuie să comunicăm, să vedem ce avem nevoie unul de la altul. Dacă îmi laşi un contact al tău îţi pot scrie mai multe sau îţi las eu şi discutăm. În schimb, eu am nevoie doar de o sumă de bani cu care să încep (şi care bineînţeles poate fi returnată odată ce apare profitul) şi de consiliere.

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa ma gandesc.pana acum am mai imprumutat cu bani pe alta persoana, si care nu a fost disciplinata in pariuri, si a pierdut.nu a ascultat de mine, si inca nu mi-a dat banii inapoi

    RăspundețiȘtergere
  5. Te înţeleg! Vreau doar să îţi spun că în mine poţi avea încredere. Sunt tip serios.

    Până una alta aştept un răspuns definitiv după ce te gândeşti. :)

    O zi plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  6. de ras , lumea va da un deget voi vreti sa-i luati toata mana , doamne cat tupeu si cata nesimtire au unii compatrioti.poate pica ceva nu? ,cum puteti ma baieti sa va injositi in halu asta ?ce credeti ca e aici? blog de dat bani asa la toti OMFG

    RăspundețiȘtergere
  7. @parioara: Te-ai mai gândit? Aştept să-mi spui ce decizie ai luat în privinţa unei eventuale colaborări.

    @hellfiregold: Discuţia asta nu te priveşte, la fel cum nici pe mine nu mă interesează ce părere ai tu. Prin urmare, no comment la reacţia ta.

    RăspundețiȘtergere
  8. mai bine ai pune numele tau PPC( poate pica ceva)in fine succes cu "viitoarea colaborare"

    RăspundețiȘtergere