joi, 10 martie 2011

ATENTIE

ATENTIE MARE AZI IN EUROPA LEAGUE

ACEASTA EDITIE A FOST PLINA DE SURPRIZE.SFATUL MEU ESTE SA NU JUCATI MIZE MARI PE MECIURILE DE AZI.

IN AFARA DE MECIURILE PREZENTATE MAI JOS , AM SA MAI JOC CU MIZA SI INCREDERE MICA:

BATE PORTO
LEVERKUSEN VILLAREAL (DAU GOL AMBELE)
BENFICA BATE
TWENTE ZENIT , DAU GOL AMBELE

22 de comentarii:

  1. La Benfica cred ca ar fi mai right un p2.5

    Porto e in mare forma. Sper sa bata ca i-as vrea in finala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Parioara lasa naibii meciurile din Europa League ca-s urate rau , sunt mai sigure cele din CL decat astea am si eu pentru maine 4 meciuri te rog sa-mi spui si mie pana diseara parerea despre ele : Evian-Clermont Foot , Brescia-Inter , Branesti-Steaua , Legia Warsaw-Slask Wroclaw ...

    RăspundețiȘtergere
  3. evian e destul de modesta pe teren propriu , atentie mare...
    inter bate
    steaua bate
    , la polonezi e mai greu.nu cunosc prea bine campionatul...

    RăspundețiȘtergere
  4. La meciurile de weekend urmate de CL e mai mereu un pericol mai mare sau mai mic.

    Tind sa cred si eu ca bate Inter dar siguranta n-am.

    RăspundețiȘtergere
  5. brescia e slaba rau, iar faptul ca meciul e vineri imi da incredere.daca meciul era sambata nu credeam in inter.oricum o sa ma gandesc pana maine , daca e de jucat meciul

    RăspundețiȘtergere
  6. De multe ori am mers si eu pe "E slaba domne, e si la retrogradare".. bang, tocmai asta e buba uneori.. e la retro.. si cand joaca si cu o echipa mai buna, trag si mai tare, macar pt un egal.

    Am destule meciuri scapate cu echipe pe la retrogradare. :( Cateodata astia se pi.a si pe logica.

    RăspundețiȘtergere
  7. da lusio , ai dreptate.asa se intampla.de multe ori, echipele mai slabe se intrebuinteaza la maxim...

    RăspundețiȘtergere
  8. De s-ar intrebuinta mai des nu s-ar mai afla pe la.. sau amenintate de retro.. dar deh, ei o ard mai comod pana ajung cu cutitul la os :))

    Oricum e foarte frustrant cand prinzi niste faze gen.. o echipa cu statistici proaste, multe infrangeri.. si deodata la meciul tau joaca super.. de-ti vine sa te tot stergi la ochi :))

    RăspundețiȘtergere
  9. A da si mai e un alt pericol. Cand echipele alea bune se cam cred deja invingatoare si incep sa joace mai "relaxat".. si uite asa te trezesti rapidus cu un cel putin 0-1 sau 1-0 pt adversari :))

    RăspundețiȘtergere
  10. da lusio.asa e.dar asta e si sarmul fotbalului....

    RăspundețiȘtergere
  11. Biletele mele pentru astazi:

    1. Ajax 1 50 lei
    Egal sau FC Porto
    Egal sau Man City

    2.
    Liverpool
    Porto
    Axaj
    Benfica
    Psv

    3.
    FC Twente v Zenit St AM
    Dinamo Kiev v Man City AM
    Ajax 1
    Bayer Leverkusen sau Egal
    PSV
    Pareri , Sugestii ?!?!

    RăspundețiȘtergere
  12. de care esti mai sigura steaua sau inter?

    RăspundețiȘtergere
  13. nu , in nici un caz.trebuie sa vedem cum joaca steaua cu cartu la timona.abia atunci vom putea juca cu miza mare....acum trebuie sa fim precauti

    RăspundețiȘtergere
  14. parioara pentru maine ce recomanzi la pandurii - gloria?

    RăspundețiȘtergere
  15. Anderlecht bate sau nu bate sambata ? That is the question :))

    RăspundețiȘtergere
  16. cota este foarte buna.ar trebui sa bata chiar la handicap

    RăspundețiȘtergere
  17. ar merge un egal la liverpool cu miza mica?

    RăspundețiȘtergere
  18. Porto is tha shieeet :> Minunata echipa asta :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Atentie mare la Steaua! Branesti chiar joaca fotbal....au facut-o si in tur, o fac si in retur!!!

    cu nea gigi antrenor/jucator/manager/suporter/contabil/femeie de servici si restul.....steaua nu a mai jucat fotbal de 2 ani......

    e meci greu 1-1 ar fi un scor probabil....dar nu e exclusa victoria victoriei :))

    au mare motivatie azi.....am vorbit cu cativa dintre fostii mei colegi de la rapid 2 ieri si mi-au zis ca banii nu au importanta in meciul asta si ca vor juca!!! indiferent de ce bani le-ar aduce gigi la pauza, nu se vor uita la ei!!!

    so be carefull!!!!

    RăspundețiȘtergere