miercuri, 30 martie 2011

ATENTIE

MARE ATENTIE DUMINICA LA MECIUL

Genoa    -    Cagliari

COTA LA EGAL A AJUNS DEJA LA 1,80 , IAR LA MULTE CASE , MECIUL ESTE DEJA BLOCAT

25 de comentarii:

  1. e X solist meciul asta in caz ca-l mai gasiti de pariat pe undeva!

    de asemenea:

    Brescia-Bologna : 1 1.3

    si serie b:

    Empoli-Padova x 1.6
    citadella -varese x 1.7
    pescara -crotone x 2
    sasulo albinolefe: x 1.6

    toate de sambata!!!

    sunt blaturile consacrate din italia pe care le stie oricine de acum!

    important este de urmarit insa evolutia cotelor, exista nesansa sa se faca manarii cu casele de pariuri!!! oamenii joaca x in draci iar echipelor li se poate impune sa faca alt rezultat decat x

    dar in principiu, 90% vor fi x....slabe sanse sa se intample altceva!!!

    incredere mare in aceste partide ( mai e si parma bari 1 1.4 dar incredere mai mica)

    insa va spun din perspectiva anilor precedenti ca pe finalul camp la italieni unde e cota sub 2 la x asa iese!! ;)

    anul trecut am prins vreo 14 astfel de pariuri in 3 etape.....cel mai urat a fost un 3-3 dupa 3-1....dar tot blat s-a dovedit a fi!!!

    deci bagati mare pe X-uri cu cote sub 2!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si inca ceva!

    va recomand sa pariati inca de azi pe:

    empoli citadella pescara si sasulo X....combi are cota 8,75 la bet365( cam singura casa care inca le mai tine in oferta) sau la stanleybet cine joaca offline pana nu se blocheaza meciurile (miza medie 50 ron e prea de ajuns)

    cat despre genoa cagliari nu mai exista in nicio oferta de pe net sau offline!!!

    succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. si mare atentie maine la:

    petkovici- sharapova (asta e pentru lusio cu dedicatie)....

    sharapova abia a batut-o pe dulgheru...care nu emite pretentii! iar petkovici a facut din nou senzatie cu Jankovici!!! e meci de 1 X 2 :)) daca putem spune asa....probabil 3 seturi cel mai clar pariu!!!sau over la gameuri!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Clar mai vad si ca bate Petkovic, dar doar DACA Sharapova joaca cum a jucat cu Dulgheru.

    Poate sa ne iasa toate 3 recomandarile dar cu fetele astea ai zice ca orice e posibil.

    Si ca tot vorbeam cu Parioara.. daca i-o veni un ciclu lu`petkovic in semifinale clar m-am ars :))) .. (iar)

    Comparativ, mai curaj am la Ferrer vs Mardy Fish (Fish care mi-a strica deja 2 beturi batand favoritii mei), cu win Ferrer.

    Azi-noapte n-am mai pariat pe fete.. dar am admirat picioarele Sharapovei :> Era mult mai placuta optiunea asta, manca-o-ar tata de fata :))

    RăspundețiȘtergere
  5. parioara spunemi te rog frumos ce parere ai de meciul timisoara - steaua. eu sunt din timisoara si pe dan paltinisan este o atmosfera incredibila plus ca si tanase e accidentat. singura mea indoiala e ca lipseste zicu care marca aproape in fiecare meci.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu imi mai dau cu parerea...dar sunt si altii care se pricep , si mai intra pe aici si o sa iti raspunda.sa mai intri mai tarziu

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am avut ieri pe Petkovic cu Jankovic 1 si m-am uitat la meci pana la final.Primul set a fost clar mai buna Jankovic , al2-lea Petkovic iar in decisiv dupa parerea mea mai bine a jucat Jankovic si Petkovic a castigat pe nedrept ! M-am bucurat ca am prins dar a fost acel gen de meci incorect dupa parerea mea ! Sharapova cu Stotsur a jucat foarte bine(la meciul cu Dulgheru nu m-am uitat)si cred ca daca joaca la fel Sharapova ca si in meciul cu Stotsur , va castiga Sharapova ! bafta multa

    RăspundețiȘtergere
  8. Urgentt la SUPERBET toata lumeaaaa cota 3.15 la X !!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu mai mergeti :))) 1.90 are cota..pe net scria 3.15 ! Am pus pana la urma la Mozzart cota 2 si Manchester City 1x cota 1.05 ca trebuiau minim 2 meciuri

    RăspundețiȘtergere
  10. Pariorule slab ai uitat de cam multe case care inka au meciu Genoa - Cagliari ! La Mozzart cota 2 si la Superbet cota 1.90 la ora 18:00 am pus eu

    RăspundețiȘtergere
  11. parioara te rugam sa ne tii la curent cu aceste meciuri

    RăspundețiȘtergere
  12. spunetimi va rog...merita jucat 1 solist la timisoara - steaua?

    RăspundețiȘtergere
  13. vorbeam de casele de pe internet! nu discut de mozzart si superbet care au aparut ca ciupercile dupa ploaie

    unde nu te lasa sa pariezi 500 ron pe bilet si cand mergi sa ridici castig mai mare de 4000 ron nu au bani in agentie!tre sa vii dupa cateva zile cand strang ei bani :))

    jucati doar la stanley offline daca nu vreti sa aveti probleme! eventual admiral dar e oferta de tot rasul!

    cine vrea sa ma creada bine,cine nu , nu!

    eu va dau doar niste sfaturi, nu vreau sa ma cert sau sa intru in polemici cu voi asa cum face domnul andrei!( care nush de ce e asa de frustrat)sau o fii si el la menstruatie ca wozni?

    RăspundețiȘtergere
  14. mai e la william hill online si azi am vazut ca a reaparut la bet

    RăspundețiȘtergere
  15. Parioaro mai spune-mi te rog daca mai ai informatii referitoare la X-ul dintre Genoa - Cagliari ? Mi se pare ciudat ca a aparut din nou meciul la bet365 ! Sper sa nu fi luat tzapa de la casele de pariuri :))

    RăspundețiȘtergere
  16. ce se intampla cu blaturile ca a crescut cota la X si sa bata a scazut

    RăspundețiȘtergere
  17. da, probabil agentiile mari de pariuri , au rezolvat cu echipele, si meciul nu se va mai termina x.oricum eu nu v-am spus sa jucati, am zis doar atentie mare.eu am sa incerc sa joc ca va fi cartonas rosu, dar nu prea mai am unde, pt ca nici in anglia nu gasesc aceasta optiune , la acest meci

    RăspundețiȘtergere
  18. deci teapa... iara am pierdut o gramada de bani...

    RăspundețiȘtergere
  19. in liga 2 din italia foarte multe anul trecut sau termint x ca meciuri aranjate..deci eu as merge 100%

    RăspundețiȘtergere
  20. pute-ti paria la betcafearena daca aveti in oras la voi,eu am pariat azi,genoa -cagliari 100 lei si castig 305 lei ,are cota de 3.20 la betcafearena,bafta si sa castigati multi bani.si brescia-bologna e sigur 1,si ergotelos-xanthi x final si mai sunt vreo 2 meciuri in serie b la italia care is sigure,bafta va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  21. normal ca o sa pierdeti bani daca luati X la Genoa - Cagliari.. unii prin username ne dau de inteles ca nu trebuie sa le urmam pronosticurile. se stiu ei.

    RăspundețiȘtergere
  22. andrei se pare ca ai tu ceva cu mine.... e problema ta....

    in fine....e normal sa scada cotele ptr victorie la 1 sau la 2 ptr ca majoritatea vad cota 1.6 la x si nu-si dau seama de ce e asa...prefera sa mizeze pe 1 sau 2 cu cota 4 sau 7 neluand in seama ceea ce spun casele de pariuri prin cota!!!

    asadar eu zic sa stati foarte calmi....

    genoa e X solist!!!la fel cum vor fi si cele din liga 2 din italia!!!

    nu va impacientati dupa cum scad cotele atat timp cat casele de pariuri au pus initial acele cote....

    acum important de stiut e cat s-a mizat pe un x....

    daca albinolefe are o miza de 10 mil euro pe x la cota 1.8( pierdere de 8 milioane ptr casele de pariuri in cazul in care se termina egal) si miza de 5 milioane de euro pe 2 cota 5 ( pierdere 20 milioane de euro ptr casele de pariuri)....e foarte clar ca va fi x.....

    acum daca s-a mizat numai si numai pe x....exista nesansa sa-si bage Bwin coada....

    dar mai e timp pana la startul partidei si in afara italiei inca se mizeaza mult pe 1/2 la aceste partide, de catre gandaceii care doresc sa faca avere dintr-o cota de 7!

    va spun din proprie experienta!!! stati calmi....99% acele partide sunt X!!! insa nu va uitati la meciuri!!!! ci doar la scorul final :)

    RăspundețiȘtergere
  23. inca o data va recomand cu ardoare:

    genoa X
    citadella X
    empoli X
    pescara X
    sasulo X

    cota 22.21 la bet 365 acum

    exista nesansa ca 1 dintre ele sa intoarca 1/2 si nu x dar puteti combina in sisteme de cate 3 si sa puneti mai multe bilete

    profitul va fi destul de bun!!!

    succes!

    RăspundețiȘtergere
  24. Pescara si Sasuolo de ce nu au facut x pariorule?? repet, nu mai ascultati pe toti cei care dau ei verdicte la X-uri.

    RăspundețiȘtergere