vineri, 11 martie 2011

Vitoria Branesti - Steaua Bucharest

steaua @ 1,90

incredere 7/10

13 comentarii:

  1. daca nici pe astea.. atunci pe cine ? :) 2 fara emotii

    RăspundețiȘtergere
  2. La cum joaca Steaua,si cu antrenorul schimbat ar merge un 1x,nu cred ca Cartu a provocat acel soc de care are nevoie echipa,mai sigur ar merge Sub 2,5

    RăspundețiȘtergere
  3. bate cu siguranta steaua . eu as merge chiar pe un handicap -1

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce spui de Branesti - Steaua 2 si Safarova - Petkovic 2 pe un bilet ?! Nu o suport pe Safarova aia :)).Cota 3.22

    RăspundețiȘtergere
  5. pffff...da e meci greu la steaua baieti! nu va mai aruncati pe 2 solist.....

    v-am zis...am vb cu fosti colegi de la rapid2 care sunt la branesti acum si mi-au zis ca rup gazonul diseara.....atentie mare ca nu vor banii lui becali ci punctele....

    sunt stelist si mi doresc sa bata steaua!!! dar mi-e frica de meciul asta

    eu il vad 1-1 scor exact, dar l-am jucat 23 goluri deoarece cred ca si branesti va da gol cu siguranta! au jucatori buni si rapizi in atac.....

    oricum e risk mare pe 2 solist!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Atat de riscant incat era sa fie 0-2 final :D :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Steaua nu a avut decat 2 ocazii. dar a castigat taranu' de Cartu. asta e... prost sa fii noroc sa ai!!(nu vb de tine parioara, ci de Cartu)

    RăspundețiȘtergere
  8. putea sa fie si 2-0 dar putea sa fie si 0-0....

    oricum a batut cu 1-0...ma bucur pentru asta....

    meciul a fost echilibrat oricum......

    nu era chiar de 2 solist ....

    in fine......am pierdut aici

    dar am prins calumea la bohemians si la inter unde am pus scor exact 1-1 ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. =))):)))))) Am ras cu lacrimi...pe Steaua 2 zice ca e risc mare si la Inter cu Eto'o & Compania pune scor corect 1-1 =)):)))) si mai ales cu orbetzii aia de la Brescia :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. chris....n-am nimic cu tine....dar eu joc de ceva vreme la pariuri si cu siguranta stiu mai multe ca tine.....in fine....nu vreau sa ma cert cu nimeni insa v-am zis inca de zilele trecute ca e greu la inter sa bata....asa l-am vazut eu 1-1 (am pierdut multi bani pe roma-brescia 1-1 cand roma era in mare forma si stiu cum a jucat brescia atunci...acum avea nevoie de 1 punct)

    si inca ceva....dar nu vreau sa te superi pe mine.....aseara la inter si la bohemians am castigat cat iau parintii tai salariu impreuna pe o luna.....

    asa ca las-o mai moale cu acuzele si cu rasul ca rasul e pe tine.....pe mine banii!!!

    si am inchiat discutia ca aici vorbim de pariuri!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. sa nu va mai certati, ca nu are rost.important e sa castigam.nu conteaza cat.poate pentru cineva care castiga 100 milioane , conteaza la fel ca pentru alta persoana 25 de lei.fiecare are bugete diferite, si idei diferite.multa bafta la toata lumea

    RăspundețiȘtergere
  12. :))) Bine pariorule slab.Apropo

    Chris spunea...

    Ce spui de Branesti - Steaua 2 si Safarova - Petkovic 2 pe un bilet ?! Nu o suport pe Safarova aia :)).Cota 3.22
    11 martie 2011, 18:31

    Nu numai u ai castigat ieri si nici nu am interesul sa ma laud cat am jucat sau castigat pe el ! Din respect pt parioara si blogul ei nu intram in polemici...Bafta pariorule ;)

    RăspundețiȘtergere