miercuri, 9 martie 2011

Everton - Birmingham

birmingham +1,5 @ 1,55

incredere 7/10

11 comentarii:

  1. eu zic ca la everton-birmingham merge Ambele marcheaza :) ce parere ai ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ma incanta acest tip de pariu.oaspetii sunt disperati...de aceea joc asa

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt fan Everton si Milan.. deci azi sper sa fie invingatoare.. desi sanse mari nu's.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sal parioara ma gandeam sa joc o miza mai amre pe Birmingham +1,5 , milan( ambele marcheaza),valencia (AM) si Fluminense 1 . Ce parere ai ?

    RăspundețiȘtergere
  5. razzu eu nu incurajez pariatul multiplu.mie imi place doar single!! dar meciurile tale ar trebui sa iasa.oricum multa bafta indiferent de alegerea ta

    RăspundețiȘtergere
  6. knd dai pontul bomba??

    RăspundețiȘtergere
  7. mai spre weekend...doar nu vreau sa cada blatul....

    RăspundețiȘtergere
  8. Speram sa fie la case mai prietenoase pontul ala :)).. Nu la case foarte putin populare la care suntem foarte putini inregistrati..

    RăspundețiȘtergere
  9. Birmingham are mari probleme....iar cand o echipa mica joaca cu sabia deasupra capului,are mari sanse sa clacheze.....Un plus totusi pentru ei in atac.....UN GOL SUNT SANSE MARI SA DEA

    everton nu s-a facut de ras cu nimeni in acest campionat!!!dar este foarte jos in clasament....ceva suspect.....in fine.....UN MARE PLUS IN ATAC!!!Sanse foarte mari sa inscrie!

    So, acestea fiind spuse....merita incercat AMBELE marcheaza sau peste2.5 goluri....

    cat despre Birmingham+1.5 iar ar trebui sa fie ok, eu ma astept la 2-1,2-2,1-2 sau scoruri mai mari....


    In fine...cat despre bomba sau blatul pe care vrei sa-l zici... :)) nu prea te cred...ori te apuci acum de cautat cote mici la x prin oferta?

    in fine...abia astept sa-l zici insa nu cred ca-l vei prinde!!! ;) apropo....fostii mei colegi de la rapidII imi spuneau saptamanal ce se intampla in divB....dar de multe ori lucrurile luau alta intorsatura!!! unde-s bani e si putere....

    tranqilo....mai bine cautati sa castigati cinstit(Genk,Anderlecht,Milan,Fener,Ajax,Twente si Livingston in weekend....cota 5...mai buna decat orice blat!!! cu 200 ron e prea frumos biletul)

    succes!

    RăspundețiȘtergere
  10. mai copile {
    [parior slab, ca bine zici]taci in pl mea din gura cu prietenii tai ca nu ai postat pan acu aci un pont bun .parioara macar are un procent pozitiv asa ca gura mica nu vb tu acu ca esti tare si mare ca 'altii' ca nu stiu ce vorbesc [cristi e un tampit] nu mai intrati dc nu stiti fenomenu

    RăspundețiȘtergere