miercuri, 23 martie 2011

DEDICATIE BY PARIOARA

Ce rost are sa stau sa mai explic…
Ce rost are sa ma mai implic….
Pot sa fiu pasiva , nu va mai ajut
Mainele-s legate , gura mi-am cusut

Lumea vrea victorii
Insa vedeti , voi
Nici chiar ghicitorii
Nu mai au trifoi.
Poate nu-ntelegeti ca-n aceasta lume
Unii plang de ciuda , altii rad de glume
Unii stau si beau sarbatorind Victoria
Ceilalti se plang regretand istoria…

Tot  timpul in lume , si pe-acest pamant
Unu-I victorios , altul e infrant
Iar cat timp vei vrea sa castigi mereu
Iti spun de la suflet: LUCRU ASTA-I GREU

3 comentarii:

  1. Buna Parioara! Te inteleg ca esti suparata pentru ca sunt unii care ti-au adresat cuvinte jignitoare. Imi cer eu scuze in numele lor si te rog frumos sa postezi pronosticuri in continuare.
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult pt situ www.soccervista.com , am luat ieri ceva bani din predictiile lor cu under/over.

    RăspundețiȘtergere
  3. danemarca-irlanda(U-17) 1.....2.2 cota..e un meci bun de luat.

    RăspundețiȘtergere