joi, 10 martie 2011

Braga - Liverpool

ciudata evolutia cotelor.parerea mea este ca la acest meci cotele ar trebui sa arate astfel:

braga 2,20
x         3,20
Liverpool 3,10

dar in schimb , la bet 365 gasesc

braga 3,00
x         3,00
Liverpool 2,50


observ ca si in anglia , la majoritatea agentiilor cota pentru victoria gazdelor este in urcare

inteleg ca braga are anumite probleme de lot , dar totusi liverpool a jucat foarte modest in ultimele 4 deplasari de liga europa.
0-0 cu utrecht napoli si sparta praga si 1-1 la bucuresti.

astazi mizez cu incredere mare pe 1x @ 1,55

6 comentarii:

  1. pffff......1x e mare pacat.....pepe reina e cotat la 22 mil euro......tot atacul si tot mijlocul bragai ajung in total pe la 19 milioane....si asta daca insumezi vreo 11 jucatori :)))

    nu prea cred ca misca braga....maxim x....

    dar eu il vad 2 solist.....1-0,2-0,3-0 liverpool!!!!

    you ll never walk alone ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Good pont, parioara!

    Eu ma bucur ca au luat bataie :)) Nu-mi place Loserpool.

    RăspundețiȘtergere
  3. MERCI. DAR EU NU PREA INTELEGEAM COTELE.ERA INCREDIBIL DE SUBESTIMATA BRAGA.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Subestimata pt vrajeala :D

    RăspundețiȘtergere
  5. da,ceva suspect la acest meci.....de la penaty....la 0 suturi liverpool in prima repriza....la neputiinta( sau nedorinta) de a trage la poarta.....

    hm.....foarte suspect meciul.....in fine

    nu mai joc pe niciun meci de-al bragai pana la sfarsit( braga=bwin ),(liverpool = englands bookie).....

    nu mi-a placut deloc ce s-a intamplat aici!!!

    oricum bvo parioara

    RăspundețiȘtergere