vineri, 11 martie 2011

Rennes - Marseille

dau gol ambele @ 1,85

incredere 7/10

17 comentarii:

  1. dar marcheaza ambele mi-a parut mai sigur , si cota este buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt mai temator la ambele. Cred ca voi inclina spre 1x.

    Sa avem bafta aman2!

    RăspundețiȘtergere
  3. In ligue2 la Nantes - Ajaccio ce recomanzi ?

    RăspundețiȘtergere
  4. nimic nu-mi trage cu ochiul , poate doar over 2,5

    RăspundețiȘtergere
  5. eu o sa joc 0-0 la marseille....si sub 2.5 la nantes.....cu incredere destul de mare...0-0 0-1 cred ca iese la nantes....

    RăspundețiȘtergere
  6. Marseille conduce.. si Inter same :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Un gol si s-a inghetat scorul. Sad :(

    RăspundețiȘtergere
  8. S-a dus si 1x.. hurey..

    Iar la Inter se pare ca teoriile noastre erau bunute. Brecia a tras tare..

    RăspundețiȘtergere
  9. mai bine zis , interul nu a vrut.cordoba ala , e blatist mare....

    RăspundețiȘtergere
  10. le-a dat un punct, la brescia , iar daca brescia se salveaza la anul o sa le dea 6 puncte inapoi celor de la inter

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu cat de buna e faza ta, pt ca totusi.. Inter era aproape de AcM.

    Totusi am un happiness gen forzza Ac Milan :)) Hai cu titlu :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Dar nu a fost si portaru blatist. deci poate ca n-a fost Blat!! sau a fost unul mic :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. v-am zis zilele trecute ca interul nu bate la brescia!!!

    eu am pus 1-1 scor exact!!! am avut noroc pe final, dar asa se face banu....cu noroc!!!

    am prins si nantes sub2.5.....era sa nu iasa...2-0 in prima repriza.....dar s-a incheiat asa.....am prins si la marseille sub2.5.....dar am pierdut ceva banuti pe x si 0-0!!! oricum dupa ziua de azi am dat un cashout destul de maricel!!!


    si maine imi permit sa joc 500 ron pe anderlecht,genk,livingston,milan,twente,ajax si fener!!!! ori iau 1000 de euro, ori nu mai iau!!! ori suntem pariori ori nu mai suntem ;))

    spor parioara si astept blatul de maine!!!

    RăspundețiȘtergere