luni, 7 martie 2011

Vaslui - U. Cluj

vaslui to win @ 1,65

incredere 7/10

8 comentarii:

  1. Parioara.. spuneai ca oferi o schema anume.. N-ai mai facut-o :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lusio schema functioneaza...dar e greu de explicat.am tot incercat sa o formulez....si nu iese....dar hai ca fac azi o incercare.hai mai pe dupa masa ca incerc sa o postez mai tarziu

    RăspundețiȘtergere
  3. am fost plecata.abia acum m-am intors.ideea este urmatoarea.
    pariezi online.
    pui 100 lei pe un bilet cu 3 evenimente.
    le numim simplu:
    eveniment A , B , C
    cota la fiecare eveniment este de minim 2.
    evenimentul A trebuie sa inceapa mai devreme cu 2-3 ore decat evenimentul B , iar evenimentul B trebuie sa inceapa cu 2-3 ore mai devreme decat evenimentul C..........apoi......

    RăspundețiȘtergere
  4. deci automat ai un bilet cu miza 100 lei cu o cota totala minima de 8.castig potential 8 milioane.apoi astepti sa inceapa meciul A.daca ai pierdut pe meciul A , pui un bilet cu 100 lei pe un bilet care sa contina evenimentele B si C.daca cumva ti-a iesit meciul A , atunci nu mai pui biletul cu meciurile B si C.dar sa revenim la primul caz in care ai pierdut pe meciul a.incepe meciul b.daca nu a iesit evenimentul b atunci pariezi 200 lei pe evenimentul c , iar in caz ca iese evenimentul c ti-ai scos suma investita, daca iese meciul b , nu mai pariezi pe meciul c...ci astepti sa se desfasoare , caz in care daca vei castiga vei avea un profit de 200 lei pe langa suma investita.am sa detaliez mai mult maine , cand am sa iti explic si secretele acestui sistem , si cum sa minimalizezi pierderile.sistemul a fost testat si poate aduce castiguri lunare de peste 1000%

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok parioara..

    O parere la SCR Altach pentru maine ? La comparatii cote pot aparea semne de intrebare.. ridicare cota la win.. scaderi la X.. etc.

    Sa mizam pe ei sau nu ?

    Si daca nu, de unde mai scot si eu o cota de 1.30 ? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. cuidata evolutia cotelor....si nu pot sa-mi dau seama.am sunat pana in anglia la prietenii mei , dar nu au stiut sa-mi spuna daca sunt ceva probleme de lot la gazde.au zis ca imi spun maine.asadar daca mai ai rabdare pana maine, poate te lamuresc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. daca vrei cota buna ..... arsenal da gol.....incredere 8/10 :D

    RăspundețiȘtergere