marți, 22 martie 2011

RETETA ZILEI - Tortellini cu prosciutto si sos -

Ingrediente:

250 gr tortellini cu prosciutto
morcovi
70 gr unt
2 linguri amidon alimentar
150 ml lapte
3 linguri smantana
sare
cascaval


Mod de preparare:

Tortellini se fierb in apa cu putina sare.Va fi necesar cam 1 litru de apa pentru 100 de grame de paste.E suficient sa fiarba 10 minute.Apoi se scurg de apa si se pun sun un jet de apa rece.

Untul se pune intr-o cratita pe foc.Cand s-a topit se adauga morcovii si se lasa pana cand se inmoaie.Eu am folosit din cei mici congelati.

Se adauga doua linguri de amidon,se mai lasa pe foc foarte putin si se adauga laptele si smantana.Daca este nevoie se mai adauga putina sare.Se amesteca tot timpul pentru ca se leaga foarte usor de cratita .Cand sosul este destul de consitent se ia de pe foc.

Intr-un vas de ceramica uns cu unt se pun tortellini,peste ele sosul si apoi se razuieste cascaval sau parmezan(eu nu am avut) si se pune la cuptor pana cand se topeste cascavalul.

Cred ca este din categoria retetelor la care dureaza mai mult scrisul retetei decat prepararea ei.

pofta buna

2 comentarii:

  1. ms.. buna retzeta muream de plictiseala si ma gandeam sa intru la u pe blog si vad asta.... si ce sa fac ma pun si incerc ceva:)) sincer are gust bun imi plc chiar dak nu mia iesit mie asa bine dar merge :*

    RăspundețiȘtergere
  2. bv parioara la asta te pricepi,dai si uh un search pe google si gasesti,iar pt vosty...mergeti amandoi la cratita

    RăspundețiȘtergere