joi, 17 martie 2011

Liverpool - Braga

over 2,5 @ 2,00 @ bet365

incredere 9/10

14 comentarii:

  1. spune-mi si mie daca vrei ce profituri si pierderi ai in ultimele doua saptamani???
    numai daca vrei!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. saptamana trecuta a fost foarte buna.saptamana asta nu a fost prea buna...in primele 3 zile am pierdut ceva banuti

    RăspundețiȘtergere
  3. dar a fost si ziua mea , si probabil nu am fost la fel de concentrata.pe deasupra eram si putin mahmura :P

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce esti asa sigura de over?ma bag cu bani mai multi?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu baga bani multi , pentru ca nu prea sunt in forma , si saptamana asta am dat-o lejer in bara.eu prevad un meci deschis , in care braga va da gol , dar liverpool va castiga....de aceea overul acopera multe pronosticuri

    RăspundețiȘtergere
  6. ok mersi si eu tot asa il vad si cota e buna.bafta la recuperat bani

    RăspundețiȘtergere
  7. E Over clar,poate si over 3,5!3:0 sau 3:1

    RăspundețiȘtergere
  8. cu cine va da gol liverpool?cu ngog?gerrard e accidentat, suarez nu are drept de joc, carroll nu e refacut...torres a plecat la chelski....
    cu miza mica recomand scor exact 1-0 ca poate reusesc sa o bage o data in ate, dar atat....liverpool sperie doar cu numele in rest sunt slabi de tot;)

    si braga vine doar sa apere acel 1-0 din tur, ar fi foarte multumiti sa ajunga la prelungiri:D

    RăspundețiȘtergere
  9. poi la 3:0 e over 3.5?...din cate stiu eu nu...

    RăspundețiȘtergere
  10. eu nu sunt prea sigur de over 2.5! Kuyt e un jucator extraordinar, dar fara Gerrard si Suarez nu vad Liv ca o echipa prea inchegata in momentul de fata!

    RăspundețiȘtergere
  11. eu sunt sigur ca e under!!! 1-0 e de ajuns ptr liverpool....si 2-0 e prea mult!!!

    braga nu are fortza sa dea gol....liverpool are 1 gol in ultimele 3 meciuri din uefa....

    cel mai bine il joci 1 solist.....

    RăspundețiȘtergere
  12. O ECHIPA DE RATATI ! ! SUNT VAI DE MORTII L0R ! CUM FRATE CUM ?? TREBUIE SA DAI GOL SI TU FAULTEZI .. CUM ?? DOAMNEE. :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce bine ca a iesit Loserpool :D

    RăspundețiȘtergere