marți, 8 martie 2011

maine dimineatza va dau bomba bombelor

12 comentarii:

  1. Acum ne lasi cu insomnie =))

    Asta suna ca si cand (vorba aia) ne-ai scoate din foame :))

    RăspundețiȘtergere
  2. numai sa nu zici ca bate Arsenal......

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI DE 8 MARTIE PARIOARA! Multa sanatate , fericire si sa ti se indeplineasca toate dorintele. La Multi Ani!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. iti zic eu bomba..preston-leeds >= 7 goluri....cota 28
    Sa vedem daca bomba ta e mai buna

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani in primul rand:)...in al doilea rand, care e bomba?

    RăspundețiȘtergere
  6. era vorba de faza cu steaua.am aflat din surse sigure ca steaua s-a predat intentionat cu brasovul.dar pentru voi nu a fost mare lucru :)
    am sa vin cu bombe mai mari.am un blat pentru sfarsitul de saptamana :))

    RăspundețiȘtergere
  7. E bn atunci;)...sincer, si eu m-am gandit abia dupa meci cand mi-am adus aminte k joaca si in cupa steaua cu brasov ca poate sa fie o intelegere,steaua nu mai are sanse la titlu si cea mai sigura si rapida cale catre europa ar fi cupa...nu e vb k nu e mare lucru pt noi,dar aceasta confirmare vine sa intareasca suspiciunile legate de acest meci:)Multumim frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asteptam bombele.. Momentan e nevoie MARE :))

    Poeziobomberparioara esti ;))

    Asta cu am un.. suna de parca ai fi mos craciun si dai cadoaie :))

    RăspundețiȘtergere
  9. :))))))))

    hai ca esti tare hazliu


    :))

    RăspundețiȘtergere
  10. bravo sa sti ca de multe ori mi-au iesit biletele inspirandu-ma dupa tine:d.ms m-ai scos din belele:P astept o noua bomba...o sa joc pe mana ta 1000 ron maine:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Mersi Parioara :"> :))

    Si la multi ani! Cu sanatate si noroc :)) ca's necesare in ce facem noi aici.

    RăspundețiȘtergere